المؤلف = Hassan، Prof. Dr. Abd El-Aziz Ali
The Effect of Spiritual Leadership on Innovative Behavior: An Applied Study on Employees of Telecommunication Companies in Egypt

المجلد 2، العدد 7، أكتوبر 2023، الصفحة 71-108

Prof. Dr. Abd El-Aziz Ali Hassan؛ Prof. Dr. Hamida Mohamed El-Naggar؛ Afnan Mohamed Kamal


The Effect of E-CRM on Customer Delight “An Applied Study on Mobile Telecommunication Companies in Mansoura City”

المجلد 2، العدد 7، أكتوبر 2023، الصفحة 109-150

Prof. Dr. Abd El-Aziz Ali Hassan؛ Dr. Lamees El-Agamy؛ Sara Mohammed Elbishbishi


The Effect of Marketing Information System (MKIS) on Sales Growth and Market Share

المجلد 2، العدد 7، أكتوبر 2023، الصفحة 151-218

Prof. Dr. Abd El-Aziz Ali Hassan؛ Mohamed Hani Gheith؛ Ismail Atta Thabet